Print & Online 

Since 1999 biedt Travelution magazine uitgebreide en up-to-date informatie over bestemmingen en reisbedrijven wereldwijd. Travelution in print wordt in totaal naar ca. 6.300 reisbedrijven en reisbureaus in Nederland
gestuurd waardoor u ruim 10.000 Nederlandse reisprofessionals bereikt (waaronder alle reisadviseurs op reisbureaus en zelfstandig reisadviseurs, productmanagers, inkopers, sales- en marketingmanagers bij touroperators en reisorganisaties, medewerkers bij groepsreizen- en incentive specialisten, luchtvaartmaatschappijen, verkeersbureaus; kortom de gehele Nederlandse reisindustrie). Door reports in het magazine en exclusieve bijlagen bij het magazine zijn bestemmingen en reisbedrijven in staat hun doelgroepen effectief te informeren, enthousiasmeren en te voorzien van actueel reisnieuws.

Travelution print wordt afgewisseld met digitale uitgave. Met behulp van wervend beeldmateriaal, interactiviteit en video bieden deze online (web)edities de mogelijkheid om bestemmingen of thema’s op unieke creatieve, wijze, snel en en 3D te belichten.​De webmagazines worden gestuurd naar: 9.100 geregistreerde reisprofessionals bestaande uit:
• Ca. 7.500 geregistreerde reisprofessionals in Nederland
• Ca.    600 geregistreerde reisprofessionals in België
• Ca.    325 mediagroep (reisjournalisten, reisbloggers, TV, PR companies)
• Ca.    675 docenten en studenten aan toeristische opleidingen in NL en België


Openingsrates: gemiddelde open-rate > ca. 30% 
• Gemiddelde click through rate > ca. 8%
• Opening rates in de eerste 6 uur > Gemiddeld ca. 50%
• Opening rates in de eerste 24 uur > Gemiddeld ca. 77%

 

Ga voor de nieuwste editie naar travelution.expert