Print & Online
Since 1999 biedt Travelution magazine uitgebreide en up-to-date informatie over bestemmingen en reisbedrijven wereldwijd. Met Travelution worden ca. 9.550 reisprofessionals bereikt (waaronder alle reisadviseurs op reisbureaus en zelfstandig reisadviseurs, productmanagers, inkopers, sales- en marketingmanagers bij touroperators en reisorganisaties, medewerkers bij groepsreizen- en incentive specialisten, luchtvaartmaatschappijen, verkeersbureaus; kortom de gehele Nederlandse reisindustrie). Door reports in het magazine en exclusieve bijlagen bij het magazine zijn bestemmingen en reisbedrijven in staat hun doelgroepen effectief te informeren, enthousiasmeren en te voorzien van actueel reisnieuws.
Travelution (web)edities
Travelution verschijnt tevens als digitale uitgave. Met behulp van wervend beeldmateriaal, veel interactiviteit en video bieden deze online edities de mogelijkheid om bestemmingen of thema’s op unieke creatieve, wijze, snel en en 3D te belichten.
De webmagazines worden onder ruim ca. 12.000 geregistreerde lezers verspreid, waaronder:
ca. 9.550 geregistreerde reisprofessionals in Nederland
(ca. 2.500 geregistreerde reisprofessionals in België optioneel)
ca 1.000 reisjournalisten, reisbloggers, TV, PR-bedrijven
ca. 1.500 deelnemers aan toeristische opleidingen in NL en België.
Bekijk hier de nieuwste editie.