Print & Online
Sinds 1999 biedt Travelution magazine uitgebreide en up-to-date informatie over bestemmingen wereldwijd. Travelution in print wordt in totaal naar ca. 6.300 reisbedrijven en reisbureaus in Nederland gestuurd waardoor u ruim 10.000 Nederlandse reisprofessionals bereikt (waaronder alle reisadviseurs op reisbureaus en zelfstandig reisadviseurs, productmanagers, inkopers, sales- en marketingmanagers bij touroperators en reisorganisaties, medewerkers bij groepsreizen- en incentive specialisten, luchtvaartmaatschappijen, verkeersbureaus. Tevens wordt het blad gestuurd naar circa 750 reisagenten, reisbedrijven en touroperators in België.
In print
Travelution inspiratiemagazine in print wordt 4x per jaar per post verspreid. Door de reports in het magazine en in de exclusieve bijlagen zijn bestemmingen en reisbedrijven in staat hun doelgroepen effectief te informeren, te enthousiasmeren en te voorzien van nieuwe ideeën en actueel reisnieuws.
Webmagazines
Travelution in print wordt afgewisseld met maandelijkse digitale uitgaven, onze zogenaamde (web)magazine. Met behulp van mooi beeldmateriaal, veel interactiviteit en videomateriaal bieden deze online (web)edities de mogelijkheid om bestemmingen of thema’s op unieke creatieve, wijze, snel en in 3D te belichten.
De webmagazines worden gestuurd naar: ruim 9.100 geregistreerde reisprofessionals bestaande uit:
-
Ca. 7.750 geregistreerde reisprofessionals in Nederland
-
Ca. 600 geregistreerde reisprofessionals in België
-
Ca. 175 mediagroep (reisjournalisten, reisbloggers, TV, PR bedrijven)
-
Ca. 575 docenten en studenten aan toeristische opleidingen in NL en België
Openingsrates: gemiddelde open rate > ca. 30%
-
Gemiddelde click through rate > ca. 8%
-
Opening rates in de eerste 6 uur > Gemiddeld ca. 50%
-
Opening rates in de eerste 24 uur > Gemiddeld ca. 77%
Ga voor de nieuwste editie naar travelution.expert